SAVAITĖS KOMPLEKTAS. Valios galia, Naujas būdas stiprinti sveikatą, Sveikas miegas

  • Kraunamos nuotraukos
    2060
    Į krepšelį 

    Valios galia, Naujas būdas stiprinti sveikatą, Sveikas miegas - TIK 15 €.

  • VALIOS GALIA

    Valia veikia kaip raumuo: ji pavargsta naudojama pernelyg intensyviai, tačiau treniruojama sustiprėja.

    Pasižadėjote sau darbo metu nė minutei nelįsti į feisbuką ir trūks plyš pažado laikotės? Visą pusdienį tvardėtės nepažvelgę į tuos viliojančius keksiukus ant stalo darbe? Ką gi, dabar jums liko žymiai mažiau valios sutelkti dėmesį į tai, ką šneka jūsų viršininkas. Šiaip taip ištvėrėte? Pagirtina! Užtat pakeliui namo jus smarkiau nei turėtų suerzins automobilių spūstis, o jei kuo nors neįtiks namiškiai, tikrai leptelėsite vieną kitą nemalonų žodelį. Tai – ne šiaip irzlumas. Tai jūsų valia pavargo.

    Knygoje „Valios galia“ vienas įtakingiausių pasaulyje psichologų Roy’us F. Baumeisteris kartu su New York Times mokslo žurnalistu Johnu Tierney’umi pristato naują požiūrį į ypatingą mūsų savybę – valią.

    Knygoje aptariama:

    • Kaip susikaupti ir nepasiduoti įgeidžiams.
    • Kaip atsisakyti žalingų įpročių.
    • Kaip išsikelti realistiškus tikslus ir stebėti savo progresą.
    • Kodėl sirguliuodami neturėtume sėsti už vairo ar eiti į darbą.
    • Kaip mityba ir gliukozės kiekis kraujyje keičia mūsų valią.
    • Kaip numaldyti vaikų „ožiukus“ ir kodėl vaizdo žaidimai nėra taip jau blogai.
    • Kodėl laikantis dietos sulieknėti vis tiek nepavyksta.
    • Ką daryti moterims, kai vargina PMS, o irzlumas liejasi per kraštus.
    • Kaip šiuolaikinės technologijos gali padėti lavinti savikontrolę. 

     

    NAUJAS BŪDAS STIPRINTI SVEIKATĄ

    Šiandien daugelis naudojame įvairius kūno šveitiklius, valome rankas dezinfekantais, šaliname iš namų bet kokius purvo pėdsakus, susirgę griebiamės antibiotikų, valgome chemikalais ir pesticidais apdorotą maistą, beveik nesusimąstydami, kaip tai veikia mūsų sveikatą. Viena žymiausių Amerikos gastroenterologių Robynne Chutkan atkreipia dėmesį, kad gyvendami superšvaros amžiuje dažniau sergame astma, alergijomis, autoimuninėmis ligomis, diabetu, vėžiu, širdies ligomis, mus vargina nerimas, nutukimas, dirgliosios žarnos sindromas ir tam didžiulės įtakos turi nykstanti mikrobų įvairovė organizmo viduje ir išorėje. Autorė, medicinos mokykloje tradiciškai mokyta naikinti mikrobus, šiandien dalijasi būdais, kaip juos atkurti, kad šie už mus kovotų su ligomis. Remdamasi pacientų istorijomis ir asmenine patirtimi, ji kelia išsivysčiusioms šalims aktualų klausimą – gal atėjo laikas truputį „sulaukėti“ ir iš naujo įvertinti mikrobų teikiamą naudą?


    Knygoje taip pat aptariama:

    - Kokį maistą valgyti, kad jis maitintų jūsų mikrobiomą, leistų sumažinti svorį ir jaustis žvaliau.
    - Kokie probiotikai ir kiti maisto papildai gali būti naudingi jūsų sveikatai.
    - Kaip rūpintis kūno ir namų švara nenaikinant mikrobų.
    - Kokių pasekmių gali turėti Cezario pjūvis ir kodėl svarbu kūdikius maitinti krūtimi.
    - Kokius mikrobus tausojančius metodus rinktis įprastoms ligoms, tokioms kaip spuogai, šlapimo takų infekcijos, lėtinės slogos, gydyti.
    - Kokius klausimus užduoti, kai gydytojas paskiria jums antibiotikų.
    - Kaip pasigaminti sveikus pusryčius, pietus ir vakarienę, taip pat natūralios sudėties kosmetikos ir namų priežiūros priemonių. 

     

    SVEIKAS MIEGAS

    Ilgą laiką besitęsiantys miego sutrikimai yra kaip blogai atliktos plastinės operacijos – pavojingi, brangūs ir kenkiantys grožiui.


    Jei norite pagerinti miego kokybę, internete rasti patarimai ir gudrybės nepadės. Turite iš tikrųjų suprasti, kas vyksta, kai jūs (ne)miegate.

    Knygoje aptariama:
    • Kas yra homeostazė ir cirkadinis ritmas, kokia šių procesų svarba miegui.
    • Kodėl daugybę žmonių, dirbančių du darbus, auginančių vaikus ar užsiimančių kitomis daug energijos reikalaujančiomis veiklomis, kankina sveikatos sutrikimai.
    • Ar tikrai svarbu išmiegoti po 8–9 valandas.
    • Kodėl ne tik dirbti, bet ir miegoti reikėtų pagal dienotvarkę.
    • Kokie negalavimai gresia pamaininį darbą dirbantiems žmonėms.
    • Kodėl šviesa trukdo, pokaičio miegas gali padėti, o kofeinas, nikotinas ir alkoholis – pakenkti.