Prekių ženklai: 50 sėkmės istorijų

  • Kraunamos nuotraukos
    790

    Naujojoje Giedriaus Drukteinio knygoje „Prekių ženklai: 50 sėkmės istorijų“ atskleidžiama, ką vis dėlto reiškia tie prekių ženklų pavadinimai. Paaiškėja, kad daugiausia tai pavardės, ar kompanijos įkūrėjo inicialai, nes už pačio galingiausio kompiuterio, už paties didžiausio atradimo visada rasi žmogų. 

    Autorius
    Giedrius Drukteinis
    Leidykla
    Sofoklis
    Leidimo metai
    2015
    Puslapių skaičius
    352
    Viršelio tipas
    Kietas
    Kalba
    Lietuvių
  • Prekių ženklai dažnai nulemia sprendimą rinktis vieną ar kitą gaminį. Jie parodo, kuo jūs tikite, pabrėžia jūsų polinkį į naujoves, estetinį lygį ir individualumą. Taigi prekių ženklai yra ir jūsų vidinės būsenos ar išprusimo liudininkai. Bet ką gi vis dėlto reiškia tie prekių ženklų pavadinimai? Paaiškėja, kad daugiausia tai pavardės, ar kompanijos įkūrėjo inicialai, nes už pačio galingiausio kompiuterio, už paties didžiausio atradimo, už tolimiausios žvaigždės visada rasi žmogų. Ir tų žmonių istorijos tokios spalvingos, dinamiškos ir pamokančios, kad gali jas skaityti kaip nuotykinį romaną.

    Giedrius Drukteinis – žurnalistas, lektorius, komunikacijos konsultantas, televizijos laidos „Yra kaip yra“ nuolatinis ekspertas, žurnalų „Verslo klasė“, „TV antena“ ir kt. autorius, vyrų įvaizdžio svetainės elegancija.eu įkūrėjas.

    G. Drukteinis yra išleidęs šešias knygas: „Vietnamo karas“ (1993), „Ulsteris, mano širdis“ (1997), „Izraelis, žydų valstybė“ (2005), „Kaklaraištis yra politika“ (2011), „Lyderiai: 50 sėkmės istorijų“ (2013), „Kodėl spaudžiame dešinę. Apie etiketą ir manieras“ (2014), „Jaunuolio gidas - kaip išgyventi suaugusiųjų pasaulyje“ (elektroninė versija - 2015).
    Gyvena ir dirba Vilniuje.