Verslas ir ekonomika

  • Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų

    „Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų“ – tai jau trečioji serijos apie kompanijas ir jų įkūrėjus dalis, išskirtina žvilgsniu į Japonijos ekonomiką. 

    890
    Prekių ženklai: 50 sėkmės istorijų

    Naujojoje Giedriaus Drukteinio knygoje „Prekių ženklai: 50 sėkmės istorijų“ atskleidžiama, ką vis dėlto reiškia tie prekių ženklų pavadinimai. Paaiškėja, kad daugiausia tai pavardės, ar kompanijos įkūrėjo inicialai, nes už pačio galingiausio kompiuterio, už paties didžiausio atradimo visada rasi žmogų. 

    790
    Nuo beprotystės iki lyderystės

    TIRAŽAS IŠPARDUOTAS

    Sąsajų tarp beprotystės ir lyderystės atskleidimas

    690
    924 Sutaupykite 234